Ebba Engdahl - Ponnyryttare

Alla inlägg under maj 2012

Av Ebba Engdahl - 31 maj 2012 19:06

Hej! Nu är jag hemma själv.. SKÖNT! Det är så tyst och lugnt..! Nu ska jag gå och göra någon macka tror jag. Det får bli min kvällsmat! Förresten så hade Lisa Goofy. En jätte fin häst som är genomsnäll! De hade dressyr och gjorde framdels vändningar   Har tyvärr ingen bild på Goofy, så ni får inte se honom just nu... Men det kommer! Imon så ska ju jag på grillkväll i stallet. Ska bli JÄTTE mysigt. Vi ska sova över där oxå!!    Och på Lördag ska jag till farmor, det ska med bli jätte kul. Ska fota mer på kattungarna och så. Detta blev ett ganska långt inlägg   Men nu ska ni få lite bilder oxå! 


               


 




Av Ebba Engdahl - 31 maj 2012 15:08

Hej bloggen! Nu har jag ätit en macka och ska snart åka med Lisa till hennes ridning!   Ska bli jätte kul att kolla på henne. Vad har ni gjort idag?   Själv har jag bara varit i skolan och så.. Men vi hörs när jag kommer hem! 


 


 


  

Av Ebba Engdahl - 30 maj 2012 19:02

Hej bloggen! Nu har jag varit hemma en stund. Har duschat och suttit lite vid datorn! Och nu blire engelska läxa   Hörs imon!



   



Av Ebba Engdahl - 30 maj 2012 14:47

Hej bloggen! Nu ska jag på ridningen. Jag ska hoppa på Baccardi   Ska bli jätte kul ! Hörs later!   


 


   

Av Ebba Engdahl - 29 maj 2012 18:51

Hej bloggen! Nu har jag och min lillebrorsa Elias fått ett nytt Wii spel    As kul! Inte spelat Wii på väääldigt länge så nu ska jag prova.  Hörs kanske sen! Bild på spelet och galna Elias   


  

 Lite liten bild, men det ska vara det annars så blir den MEGA stor!   


      

Av Ebba Engdahl - 29 maj 2012 15:31

Hej Bloggen! Nu är jag hemma efter en ganska ojobbig skoldag! Vi gjorde inte så mycket, lite elevens val och annar roligt!   Nu tittar jag på TV3 play.  Kollar på nåt töntigt program.. Tror det hette svenska hollywood fruar eller nåt sånt! haha   Inte så fint väder idag dock.. Regn och blåsigt, USCH!   En sommarbild kommer istället   


   


 

Av Ebba Engdahl - 29 maj 2012 10:58

Hej bloggen! Nu sitter jag i skolan.. Vi går till lunch kl. 11.30 så längtar dit! Nu har vi lektion så jao.. Men nu måste jag dra! Hör sen!! Tråkig matte bok på bilden.. haha   


 


 

Av Ebba Engdahl - 28 maj 2012 19:04

Inget att göra just nu..   Förslag nån?   Lite bilder kommer nu iaf ! ^^ 


           



    

Presentation


Jag som äger och driver bloggen heter då Ebba. Jag är en 12 årig tjej som älskar djur och framförallt hästar! :) Jag fotar med en Nikon D3100. (Objektiv: 18-55) Det är ett standard men väldigt bra! Om ni/du har övriga frågor så fråga i frågerutan! Ebba

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards